گیاهان درمانی

مریم گلی معجزه طبیعت

5/5 - (1 امتیاز)

آیا می دانستید گیاه مریم گلی از خانواده ی نعناییان است و مانند آن ها دارای بوی خوش و عطر و طعم تلخی می باشد .
اگر میخواهید با خواص منحصر به فرد این گیاه از قبیل درمان ریزش مو ،رفع سفیدی مو و تاثیرات شگفت انگیز این گیاه در کاهش چین و چروک های پوستی آشنا شوید در این مقاله از تیم تیشاکالا همراه باشید.

مریم گلی و خاصیت ضد پیری

گیاهان داری آنتی اکسیدان به بازسازی سلول های بدن کمک میکند و همین عمل سبب تاخیر در چروک لایه های پوستی می شود .گیاه مریم گلی سرشار از آنتی اکسیدان ،ویتامین آ و کلسیم می باشد که کمک زیادی به پیشگیری از پیری پوست می کند.

آنزیم ضد پیری کشف شد | مریم گلی

تقویت مو و زیبایی

روغن و عصاره این گیاه با  تقویت گردش خون در پوست سر و تامین مواد مغذی به فولیکول های مو سبب افزایش رشد مو و درخشندگی  مو می گردد .تجربیات نشان داده است که همچنین استفاده  از عصاره و روغن های این گیاه سبب پیشگیری از ریزش مو ،شوره سر و همچنین سبب تیره شدن مو شده و افرادی که  از مشکلات سفیدی مو رنج می برند می توانند از این گیاه به عنوان یک داروی تاثیرگذار استفاده نمایند.

 

مریم گلی کمک به درمان ریزش مو

 

کمک به مشکلات یایسگی زنان

با پایان یافتن دوران قاعدگی زنان در سنین میانسالی ترشح غدد تعرق آنان افزایش می یابد و این مساله سبب بروز مشکلات ناخوشایندی برای آنان می گردد. استفاده از دمنوش ها و قرص های تولید شده که حاوی عصاره ی این گیاه می باشد می تواند سبب کم شدن غدد تعریق در شخص گردد و بخشی از مشکلات این دوران حساس را کاهش دهد.

فواید یائسگی و عوارض یائسگی کدامند ؟ | مریم گلی برای درمان

 

 آرامش ذهنی

در طب سنتی و متخصصان این زمینه رایحه درمانی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است . اسانس مریم گلی با تقویت گردش خون و کاهش فشارخون تاثیر زیادی در کاهش اضطراب وتنش های عصبی  شخص خواهد داشت و سبب افزایش سطح هوشیاری و تقویت آرامش در شخص می شود.

استفاده از دمنوش مریم گلی به عنوان یک داروی ضد اضطراب و جلوگیری از وسواس های فکری به عنوان یک دمنوش موثر حایز اهمیت می باشد.

مریم گلی درمان اختلالات اضطراب

پیشنهاد میکنیم مقاله خواص کندر را از مقالات گیاهان دارویی و درمانی مطالعه نمایید.

مریم گلی و لاغری

زندگی مدرن و ماشینی شدن فعالیت های بشر سبب بروز مشکلات زیادی برای جوامع بشری شده است .یکی از این مشکلات چاقی و افزایش وزن می باشد که موجب بروز امراضی از قبیل کلسترول.فشارخون.دیابت و کبد چرب خواهد شد

استفاده از گیاه مریم گلی با دفع مواد زاید  و سموم های جمع شده در کبد و کلیه سبب چربی سوزی می شود و در کنار یک برنامه و رژیم لاغری مناسب می تواند کمک زیادی به کاهش وزن کند.

برای خرید دمنوش و نوشیدنی های ارگانیک در هایپر ارگانیک تیشاکالا با قیمت مناسب در اختیار شماست 🙂 همچنین مقالات دیگر در حوزه گیاهان درمانی و خواصی درمانی آن را از وبلاگ تخصصی تیشاکالا مطالعه نمایید.

خرید عمده ماکارانی سفید ساران در تیشاکالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *